home Icon
  • Filipini
  • Manila
home Icon

Virtualni ured u Manili

/Trenutna prisutnost na tržištu/RADNI PROSTOR DOSTUPAN NA ZAHTJEV
Učinite svoje poduzeće vidljivijim virtualnim uredom na lokaciji u Manili. Naša opsežna globalna mreža radnih prostora pruža vam stvarnu poslovnu adresu na vrhunskim lokacijama uz širok raspon mogućnosti za upravljanje poštom i usluga odgovaranja na pozive te pristup sobama za sastanke i radnim stolovima kad god vam zatrebaju.
Kako vam možemo pomoći u Manili:
  • bullet IconSlužbena poslovna adresa na vrhunskoj lokaciji
  • bullet IconDostupnost opcionalne usluge upravljanja pozivima
  • bullet IconPogodnosti globalnih poslovnih salona i ureda za dnevni najam uz odabrane planove
Kupite odmah
phone iconIli nas nazovite na+44 20 3839 9912

Fleksibilan radni prostor prilagođen vašim potrebama

Naši fleksibilni i potpuno prilagodljivi uredi za najam dostupni su po satu, danu ili koliko god vam je potrebno.

Privatni uredi

Razni potpuno opremljeni uredi spremni za uporabu koji imaju sve što vam je potrebno za početak.

  • calendarNa mjesečnoj ili godišnjoj osnovi
  • TeamsTimovi svih veličina
Od Php 6.390 dnevno po osobi

Uredi po mjeri

Kada standardno rješenje jednostavno nije dovoljno. Prilagodite svaki aspekt svog prostora, uključujući i namještaj i označavanje robnom markom.

  • brandNa mjesečnoj ili godišnjoj osnovi + prilagođeno
  • TeamsTimovi svih veličina
Od Php 6.390 dnevno po osobi

Uredi za dnevni najam

Profesionalni uredski prostor na zahtjev. Savršeno rješenje kada se trebate usredotočiti i odraditi posao najbolje što možete.

  • 24 hour accessPo satu ili po danu
  • TeamsTimovi svih veličina
Od Php 1.990 dnevno

Članstvo u mreži ureda

Fleksibilan pristup uredima za dnevni najam gdje god i kada god to želite na nekoliko tisuća lokacija diljem svijeta.

  • Flexible paymentPet, deset ili neograničen broj dana u mjesecu
Od Php 6.790 mjesečno

Potrebna vam je pomoć?

Organizirajte individualni poziv sa stručnim savjetnikom.

  • Agenti dostupni diljem svijeta
  • Razmotrite različite opcije
  • Primite personaliziranu ponudu
  • Prijavite se i započnite
Dijelite radni stol na jedan dan ili rezervirajte vlastiti radni stol na jednoj od nekoliko tisuća različitih lokacija.

Vlastiti radni stol

Zakupite koliko god stolova želite u dinamičnom dijeljenom uredskom prostoru. Poslovna adresa i rješenja za pohranu su uključena.

  • Office deskTrajna rezervacija radnog prostora
Od Php 5.650 dnevno po osobi

Dnevni coworking

Pristupite nadahnjujućim prostorima za coworking otvorena plana na zahtjev – tako da vas radni stol čeka kad god vam je potreban.

  • 24 hour accessDijeljeni radni stol dostupan po satu ili po danu
Od Php 990 dnevno

Članstvo za coworking

Želite redovito upotrebljavati dijeljenje radnog stola? Zakupite radni stol na 5, 10 ili na neograničen broj dana svaki mjesec.

  • Flexible paymentDijeljeni radni stol dostupan kad god vam treba
Od Php 3.850 mjesečno

Potrebna vam je pomoć?

Organizirajte individualni poziv sa stručnim savjetnikom.

  • Agenti dostupni diljem svijeta
  • Razmotrite različite opcije
  • Primite personaliziranu ponudu
  • Prijavite se i započnite
Ovisno o tome koliko virtualna ili fizička vaša prisutnost treba biti, nudimo paket u skladu s vašim poslovanjem.

Poslovna adresa

Izgradite poslovanje i povećajte vjerodostojnost upotrebnom virtualne adrese za svoje poslovanje na jednoj od preko 4000 lokacija.

  • GlobalVirtualna prisutnost bilo gdje
Od Php 1.260 mjesečno

Virtualni ured

Prestižna poslovna adresa, uz primanje poziva, virtualnog recepcionara i pristup našoj globalnoj mreži poslovnih salona.

  • Uredski prostorNaš najpopularniji paket
Od Php 2.700 mjesečno

Virtualni ured plus

Sve iz našeg paketa virtualnog ureda, a uz to i pristup sobama za sastanke i pet dana uredskog prostora svaki mjesec.

  • ČlanstvoNaš najsveobuhvatniji paket
Od Php 4.090 mjesečno

Potrebna vam je pomoć?

Organizirajte individualni poziv sa stručnim savjetnikom.

  • Agenti dostupni diljem svijeta
  • Razmotrite različite opcije
  • Primite personaliziranu ponudu
  • Prijavite se i započnite
Sobe za sastanke za bilo koju svrhu, bilo gdje u svijetu. Dostupno po satu, danu ili koliko god vam je potrebno.

Soba za sastanke

Savršena mjesta za sastajanje, suradnju i intervjue. Dostupno po satu, s timom za podršku na lokaciji.

  • Raspitajte se odmahViše od 10 000 na izbor
Od Php 850 po satu

Sobe za razgovore

Profesionalni, privatni prostori za intervjuiranje kandidata, godišnje ocjenjivanje rada ili vođenje istraživačke skupine.

  • TeamsOstavite dobar dojam
Od Php 850 po satu

Prostorija za obuku

Savršeni kada vam je potreban namjenski prostor s radnim stolovima, bijelim pločama i zaslonima za obuku.

  • No capitalOpremljeni za učenje
Od Php 850 po satu

Sobe za sastanke direktora

Profesionalni uredski prostor na zahtjev. Savršeno rješenje kada se trebate usredotočiti i odraditi posao najbolje što možete.

  • TeamsProstor koji oduševljava
Od Php 850 po satu

Potrebna vam je pomoć?

Organizirajte individualni poziv sa stručnim savjetnikom.

  • Agenti dostupni diljem svijeta
  • Razmotrite različite opcije
  • Primite personaliziranu ponudu
  • Prijavite se i započnite

Virtualni ured u Manili

    Times Plaza

    United Nations Avenue / Taft Avenue 12th Floor, Times Plaza, Ermita, Malate, Manila, PHL

    Network with businesses from a host of industries from the strategically located Times Plaza. Reach government offices, hospitals, Chinatown, and the trading hub of Divisoria, all within a matter of minutes.

    Work in comfort from a modern space that’s fully-equipped for videoconferencing, as well as offering superb city views from the offices and laidback lounge areas. Spend your free time exploring the multitude of shops, bars and restaurants all housed within the complex.

    Privatne urede odPhp 9.390 na mjesecZatražite ponudu
    Uredi za dnevni najam odPhp 2.990 na danRezervirajte odmah

    Adriatico Square

    M. Adriatico corner Malvar St., Malate Adriatico Square, Manila, 1004, PHL

    Base your business in Adrictico Square, an extremely well-connected and strategically located office space, close to the centre of Manila City. The diverse and growing business district around Adrictico Square provides you will plenty of opportunities for growth and collaboration. Bringing colleagues and clients together in this modern office space is easy. The Pan Pacific Hotel Bus Stop is right outside the building and the Pedro Gil Tram Stop is just a 10-minute walk away. Greet international guests at Ninoy Aquino International Airport, just 30 minutes’ drive away. Join the growing list of established businesses and start-ups who base their operations out of Adrictico Square.

    Head up to the 5th floor and you’ll find workspaces designed to suit your way of working. If you’re more productive in social settings, hot-desk in open-plan coworking spaces – perfect for sharing ideas and making new connections. Hosting a pitch, training session or call? Make use of private meeting rooms which are fully equipped with ergonomic furniture, flat-screen TV’s, presentation equipment and video-conferencing technology. When it’s time for a break, pick -up a barista-brewed coffee and socialize with fellow professionals in the communal kitchen. After the working day is done enjoy a delicious meal in a local restaurant or a take stroll along the nearby waterfront.

    red-dot-label

    Centar se uskoro otvara

    Privatne urede odPhp 6.390 na mjesecZatražite ponudu
    Uredi za dnevni najam odPhp 1.990 na danRezervirajte odmah

    Doña Elena Tower

    P. Sanchez corner 3rd Street, Sta Mesa Doña Elena Tower, Manila, 1008, PHL

    Place your business at the heart of the biggest and busiest city in the Philippines with fully serviced office space in Sta. Mesa. Located in one the most popular areas of the city, Doña Elena Tower offers easy access to the whole of Metro Manila and beyond. The nearest bus stop is just a two-minute walk away. V. Mapa Metro Station and Santa Mesa Train Station are both within 10 minutes’ drive time. Shaw Boulevard connects Sta. Mesa with the neighbouring cities of Mandaluyong and Pasig. Ninoy Aquino International Airport is less than 30 minutes’ drive away.

    Doña Elena Tower offers everything a modern business could ask for, including business-grade WiFi, friendly, professional on-site support, and very flexible terms. You can take as much room as you need: rent a permanent space or enjoy the flexibility of hot-desking, create your own private office or collaborate with like-minded professionals in our social coworking areas. If you need a meeting room there are plenty to choose from, all equipped with the latest presentation technology. There’s a choice of shops and restaurants nearby, the Citi Arena Sports Complex is on your doorstep, and Manila Bay is just 25 minutes away.

    red-dot-label

    Centar se uskoro otvara

    Privatne urede odPhp 7.950 na mjesecZatražite ponudu
    Uredi za dnevni najam odPhp 2.890 na danRezervirajte odmah

    PMI Tower

    Corner Pablo Ocampo Sr Ext Onyx & Cabanillas 17F PMI Tower, Makati, 1203, PHL

    Establish your business with flexible office space in Makati, the financial centre of the Philippines. Thrive in the business world – the city has the highest concentration of multinational and local corporations in the country. Major banks, corporations, department stores and foreign embassies are based here. Commute easily to your workspace using Columns Buendia Bus Stop which is a 12-minute walk away and Vito Cruz Train Station which is a 14-minute walk away. Welcome visiting clients at Ninoy Aquino International Airport which is just over a 30-minute drive away. Whether you want a productive hour or a long-term base, we can support you while you make your business your priority.

    Impress clients in this prime location from the word go thanks to the stunning ground floor tower lobby. The stylish workspace and modern interior are designed to help you focus on hitting deadlines. Hold interviews in private meeting rooms, or bounce ideas around with larger groups of like-minded entrepreneurs in our coworking spaces. Rely on our friendly on-site team who are always on hand and happy to help and take a break in the food court. After work, enjoy the penthouse swimming pool, roof deck area, or entertain clients over food in one of the restaurants the building houses.

    red-dot-label

    Centar se uskoro otvara

    Privatne urede odPhp 9.250 na mjesecZatražite ponudu
    Uredi za dnevni najam odNazovite nasRezervirajte odmah

    Paketi za ured s redovitim pristupom.

    Članstva za ured pružaju pristup lokacijama u svakom većem mjestu i gradu. S niskim cijenama i fleksibilnim uvjetima.

    Uredski prostor (mjesečne cijene)

    5 danaPhp 6.790 na mjesec
    10 danaPhp 11.090 na mjesec
    30 danaPhp 17.350 na mjesec

    Manila – naši uredi

    Secure an enviable commercial address in one of the most vibrant capital cities of the world. A virtual office in Manila, the cultural and diverse capital of the Philippines, will provide your business with an instant professional address.

    Virtualni uredi u Manili po vašoj mjeri
    Give your business a prestigious capital city address with a virtual office in Manila. Get a commercial address and local telephone number, along with a virtual assistant to answer calls and forward mail. You'll enjoy all the benefits of a city centre location without going over your budget. Workspace is available on demand when you need it and you can access our world-wide business lounges when you’re on the move.
    Istražite druga mjesta u Manili
    Virtualni ured u Ermiti (1)
    Ili istražite cijelu mrežu virtualnih ureda u Filipinima .

    Doznajte odgovore na svoja pitanja o virtualnom uredu u Manili

    Naš će tim rado odgovoriti na vaša pitanja.
    Odaberite virtualni ured u Manili kao poslovno sjedište. U vašoj vam blizini nudimo na izbor niz lokacija za virtualni ured čije se cijene kreću od Php 1.260 na mjesec do Php 5.010 na mjesec.
    Regus nudi niz profesionalnih usluga virtualnog ureda u Manili kako bismo vam pomogli potpuno iskoristiti svaku priliku. Izaberite novu poslovnu adresu na prestižnoj lokaciji u okviru naših paketa virtualnog ureda. Možemo vam ponuditi i lokalni telefonski broj, usluge upravljanja pozivima i prosljeđivanja pošte kako biste se mogli usredotočiti na ono bitno, a nama prepustiti sve ostalo. Uz naše pakete Virtualni ured i Virtualni ured plus dobivate i neograničen pristup našim poslovnim salonima. Paket Virtualni ured plus omogućuje vam i korištenje uredom ili prostorom za coworking pet dana na mjesec.
    Ako se ne želite dugoročno obvezati, naši su virtualni uredi dostupni na najmanje mjesec dana na temelju mjesečnog ugovora.
    U većini država i regija možete staviti adresu svojeg novog virtualnog ureda na sve svoje marketinške materijale, uključujući internetske stranice, posjetnice i memorandume. Imajte na umu da se propisi za virtualne urede mogu razlikovati ovisno o državi ili regiji. Paketi možda nisu dostupni na nekim područjima jer mogu postojati određena ograničenja i prepreke. U nekim regijama nije dopuštena registracija poduzeća na adresi virtualnog ureda. Uvijek provjerite sa svojim prodajnim predstavnikom lokalne zakone i propise prije kupnje.
    Svjesni smo da se u poslovnom svijetu sve može naglo promijeniti. Ako trebate prebaciti adresu na drugi centar, nećemo vam to dodatno naplatiti.
    Da biste promijenili ili otkazali plan virtualnog ureda, obratite se članu našeg tima već danas.
    Poštu vam možemo prosljeđivati svakog dana, tjedna ili mjeseca za malu dodatnu naknadu. Osim toga, vašu poštu možemo skenirati i digitalno prosljeđivati ili možete osobno pokupiti korespondenciju na adresi virtualnog ureda.
    Svi se naši virtualni uredi vode u stvarnim poslovnim centrima u kojima rade profesionalni timovi na lokaciji. Oni primaju vašu poštu i prosljeđuju vam korespondenciju, dok naši stručni virtualni recepcionari primaju vaše pozive.
    Da, možete iskoristiti mogućnost uzimanja regionalnog ili nacionalnog broja i tako dodatno povećati vjerodostojnost lokalne prisutnosti.

    * Sve prikazane cijene valjane su u trenutku slanja upita i temelje se na ugovorima na 24 mjeseca. Cijene su podložne promjenama i mogu se razlikovati ovisno o odabranim proizvodima i uslugama. Cijene uredskog prostora i prostora za coworking temelje se na mjesečnim izračunima za jednu osobu i ovise o dostupnosti inventara. Primjenjuju se uvjeti i odredbe.