home Icon
  • Australija
  • Sydney
home Icon

Virtualni ured u Sydneyju

/Trenutna prisutnost na tržištu/RADNI PROSTOR DOSTUPAN NA ZAHTJEV
Učinite svoje poduzeće vidljivijim virtualnim uredom na lokaciji u Sydneyju. Naša opsežna globalna mreža radnih prostora pruža vam stvarnu poslovnu adresu na vrhunskim lokacijama uz širok raspon mogućnosti za upravljanje poštom i usluga odgovaranja na pozive te pristup sobama za sastanke i radnim stolovima kad god vam zatrebaju.
Kako vam možemo pomoći u Sydneyju:
  • bullet IconSlužbena poslovna adresa na vrhunskoj lokaciji
  • bullet IconDostupnost opcionalne usluge upravljanja pozivima
  • bullet IconPogodnosti globalnih poslovnih salona i ureda za dnevni najam uz odabrane planove
Kupite odmah
phone iconIli nas nazovite na+44 800 756 2918

Fleksibilan radni prostor prilagođen vašim potrebama

Naši fleksibilni i potpuno prilagodljivi uredi za najam dostupni su po satu, danu ili koliko god vam je potrebno.

Privatni uredi

Razni potpuno opremljeni uredi spremni za uporabu koji imaju sve što vam je potrebno za početak.

  • calendarNa mjesečnoj ili godišnjoj osnovi
  • TeamsTimovi svih veličina
Od $ 369 dnevno po osobi

Uredi po mjeri

Kada standardno rješenje jednostavno nije dovoljno. Prilagodite svaki aspekt svog prostora, uključujući i namještaj i označavanje robnom markom.

  • brandNa mjesečnoj ili godišnjoj osnovi + prilagođeno
  • TeamsTimovi svih veličina
Od $ 369 dnevno po osobi

Uredi za dnevni najam

Profesionalni uredski prostor na zahtjev. Savršeno rješenje kada se trebate usredotočiti i odraditi posao najbolje što možete.

  • 24 hour accessPo satu ili po danu
  • TeamsTimovi svih veličina
Od $ 99 dnevno

Članstvo u mreži ureda

Fleksibilan pristup uredima za dnevni najam gdje god i kada god to želite na nekoliko tisuća lokacija diljem svijeta.

  • Flexible paymentPet, deset ili neograničen broj dana u mjesecu
Od $ 319 mjesečno

Potrebna vam je pomoć?

Organizirajte individualni poziv sa stručnim savjetnikom.

  • Agenti dostupni diljem svijeta
  • Razmotrite različite opcije
  • Primite personaliziranu ponudu
  • Prijavite se i započnite
Dijelite radni stol na jedan dan ili rezervirajte vlastiti radni stol na jednoj od nekoliko tisuća različitih lokacija.

Vlastiti radni stol

Zakupite koliko god stolova želite u dinamičnom dijeljenom uredskom prostoru. Poslovna adresa i rješenja za pohranu su uključena.

  • Office deskTrajna rezervacija radnog prostora
Od $ 299 dnevno po osobi

Dnevni coworking

Pristupite nadahnjujućim prostorima za coworking otvorena plana na zahtjev – tako da vas radni stol čeka kad god vam je potreban.

  • 24 hour accessDijeljeni radni stol dostupan po satu ili po danu
Od $ 45 dnevno

Članstvo za coworking

Želite redovito upotrebljavati dijeljenje radnog stola? Zakupite radni stol na 5, 10 ili na neograničen broj dana svaki mjesec.

  • Flexible paymentDijeljeni radni stol dostupan kad god vam treba
Od $ 179 mjesečno

Potrebna vam je pomoć?

Organizirajte individualni poziv sa stručnim savjetnikom.

  • Agenti dostupni diljem svijeta
  • Razmotrite različite opcije
  • Primite personaliziranu ponudu
  • Prijavite se i započnite
Ovisno o tome koliko virtualna ili fizička vaša prisutnost treba biti, nudimo paket u skladu s vašim poslovanjem.

Poslovna adresa

Izgradite poslovanje i povećajte vjerodostojnost upotrebnom virtualne adrese za svoje poslovanje na jednoj od preko 4000 lokacija.

  • GlobalVirtualna prisutnost bilo gdje
Od $ 59 mjesečno

Virtualni ured

Prestižna poslovna adresa, uz primanje poziva, virtualnog recepcionara i pristup našoj globalnoj mreži poslovnih salona.

  • Uredski prostorNaš najpopularniji paket
Od $ 135 mjesečno

Virtualni ured plus

Sve iz našeg paketa virtualnog ureda, a uz to i pristup sobama za sastanke i pet dana uredskog prostora svaki mjesec.

  • ČlanstvoNaš najsveobuhvatniji paket
Od $ 199 mjesečno

Potrebna vam je pomoć?

Organizirajte individualni poziv sa stručnim savjetnikom.

  • Agenti dostupni diljem svijeta
  • Razmotrite različite opcije
  • Primite personaliziranu ponudu
  • Prijavite se i započnite
Sobe za sastanke za bilo koju svrhu, bilo gdje u svijetu. Dostupno po satu, danu ili koliko god vam je potrebno.

Soba za sastanke

Savršena mjesta za sastajanje, suradnju i intervjue. Dostupno po satu, s timom za podršku na lokaciji.

  • Raspitajte se odmahViše od 10 000 na izbor
Od $ 25 po satu

Sobe za razgovore

Profesionalni, privatni prostori za intervjuiranje kandidata, godišnje ocjenjivanje rada ili vođenje istraživačke skupine.

  • TeamsOstavite dobar dojam
Od $ 25 po satu

Prostorija za obuku

Savršeni kada vam je potreban namjenski prostor s radnim stolovima, bijelim pločama i zaslonima za obuku.

  • No capitalOpremljeni za učenje
Od $ 25 po satu

Sobe za sastanke direktora

Profesionalni uredski prostor na zahtjev. Savršeno rješenje kada se trebate usredotočiti i odraditi posao najbolje što možete.

  • TeamsProstor koji oduševljava
Od $ 25 po satu

Potrebna vam je pomoć?

Organizirajte individualni poziv sa stručnim savjetnikom.

  • Agenti dostupni diljem svijeta
  • Razmotrite različite opcije
  • Primite personaliziranu ponudu
  • Prijavite se i započnite

Virtualni ured u Sydneyju

    20 Martin Place

    20 Martin Place Levels 10 & 11, Sydney, NSW, 2000, AUS

    Stand out from the crowd in a prominent financial district, among internationally-known neighbours. With the major transport hub of Wynyard Station only a five-minute walk away, you’re perfectly located for networking.

    20 Martin Place’s comfortable and spacious interior offers a lounge area for relaxed working and downtime, as well as remarkable views over some of Sydney’s most historic sandstone buildings. Join an after-work crowd in an array of lively bars and casual eateries in the stylish Wynyard neighbourhood.

    Privatne urede od$ 859 na mjesecZatražite ponudu
    Uredi za dnevni najam od$ 239 na danRezervirajte odmah

    60 Martin Place

    60 Martin Place Levels 1, 2, & 3, Sydney, NSW, 2000, AUS

    From its exciting location in downtown Sydney, 60 Martin Place has delivered a perfect creative working environment for the city’s entrepreneurs. From the podium levels of an architecturally impressive skyscraper, this inspirational workspace is well connected to both nearby transport links and vibrant commercial surroundings. 60 Martin Place is the central hub for Sydney’s legal, technology and banking sectors, and working here you’re instantly connected to a network of high-level professionals.

    Across three floors of private offices, conference room suites and collaborative workspaces, you’ll be able to stay connected with super-fast Wi-Fi, and never miss a beat thanks to the helpful admin staff. 60 Martin Place is a landmark location, with direct access to many of Sydney’s most important attractions. The Royal Botanic Garden is five minutes’ walk away, and the Supreme Court, State Library of New South Wales and Reserve Bank of Australia museum are all within easy reach. It’s surrounded by an incredible variety of cafes, bars and eateries, such as the Da Capo Courtyard Cafe and Barrio Cellar Mexican restaurant. And commuting here is simple, as the nearby Martin Place train station and a host of bus stops connect you to the city’s fantastic transport network.

    Privatne urede od$ 709 na mjesecZatražite ponudu
    Uredi za dnevni najam od$ 219 na danRezervirajte odmah

    Darling Park Tower 2

    Levels 20 & 21 Tower 2 Darling Park 201 Sussex Street, Sydney, NSW, 2000, AUS

    Find your work-life balance at our Darling Park Tower 2 offices, combining first-class workspace with outstanding lifestyle facilities. Run walking meetings outdoors in the Crescent Garden, a beautiful landscaped space and the leady centrepiece of the location.

    Enjoy outstanding views of Sydney Harbour from the rooftop terrace, while the latest in videoconferencing technology can be found in our modern meeting rooms. Guests are sure to enjoy a luxurious stay, with five-star restaurants and hotels all located nearby.

    Privatne urede od$ 519 na mjesecZatražite ponudu
    Uredi za dnevni najam od$ 169 na danRezervirajte odmah

    680 George Street

    680 George Street Level 45, Haymarket, Sydney, NSW, 2000, AUS

    Position your business in Sydney’s cultural and commercial heart – World Square is only moments from Chinatown and the iconic ANZAC Memorial. Conveniently located just a 10-minute walk from Central Station, you’ll have direct connections with Circular Quay and Sydney Airport.

    Take in spectacular panoramic views from our 45th-floor offices, fully-equipped with a gym and an on-site coffee bar for when you need a break from the screen. Unwind at nearby Chinatown, a vibrant neighbourhood flush with noodle bars, sushi restaurants and Korean BBQ joints.

    Privatne urede od$ 639 na mjesecZatražite ponudu
    Uredi za dnevni najam od$ 199 na danRezervirajte odmah

    Paketi za ured s redovitim pristupom.

    Članstva za ured pružaju pristup lokacijama u svakom većem mjestu i gradu. S niskim cijenama i fleksibilnim uvjetima.

    Uredski prostor (mjesečne cijene)

    5 dana$ 319 na mjesec
    10 dana$ 529 na mjesec
    30 dana$ 805 na mjesec

    Sydney – naši uredi

    Home to over 5 million residents and many iconic landmarks, a business address in Sydney gives you instant visibility on the east coast. Anchor your business here and work from wherever you need to with our virtual office locations.

    Virtualni uredi u Sydneyju po vašoj mjeri
    Our virtual office locations are a cost-effective way to establish your business in Australia’s wealthiest city. Work remotely and create a presence in Sydney with an instant business address. Add a local telephone number if you choose and opt for our trained reception team to answer calls in your company name and forward your mail so you can focus on your business.
    Istražite druga mjesta u Sydneyju
    Virtualni ured u središnjem poslovnom centru Sydneyja (4),Virtualni ured u Parramatti (3),Virtualni ured u Chatswoodu (1),Virtualni ured u Macquarie Parku (1),Virtualni ured u North Sydneyju (1)
    Ili istražite cijelu mrežu virtualnih ureda u Australiji .

    Doznajte odgovore na svoja pitanja o virtualnom uredu u Sydneyju

    Naš će tim rado odgovoriti na vaša pitanja.
    Odaberite virtualni ured u Sydneyju kao poslovno sjedište. U vašoj vam blizini nudimo na izbor niz lokacija za virtualni ured čije se cijene kreću od $ 59 na mjesec do $ 282 na mjesec.
    Regus nudi niz profesionalnih usluga virtualnog ureda u Sydneyju kako bismo vam pomogli potpuno iskoristiti svaku priliku. Izaberite novu poslovnu adresu na prestižnoj lokaciji u okviru naših paketa virtualnog ureda. Možemo vam ponuditi i lokalni telefonski broj, usluge upravljanja pozivima i prosljeđivanja pošte kako biste se mogli usredotočiti na ono bitno, a nama prepustiti sve ostalo. Uz naše pakete Virtualni ured i Virtualni ured plus dobivate i neograničen pristup našim poslovnim salonima. Paket Virtualni ured plus omogućuje vam i korištenje uredom ili prostorom za coworking pet dana na mjesec.
    Ako se ne želite dugoročno obvezati, naši su virtualni uredi dostupni na najmanje mjesec dana na temelju mjesečnog ugovora.
    U većini država i regija možete staviti adresu svojeg novog virtualnog ureda na sve svoje marketinške materijale, uključujući internetske stranice, posjetnice i memorandume. Imajte na umu da se propisi za virtualne urede mogu razlikovati ovisno o državi ili regiji. Paketi možda nisu dostupni na nekim područjima jer mogu postojati određena ograničenja i prepreke. U nekim regijama nije dopuštena registracija poduzeća na adresi virtualnog ureda. Uvijek provjerite sa svojim prodajnim predstavnikom lokalne zakone i propise prije kupnje.
    Svjesni smo da se u poslovnom svijetu sve može naglo promijeniti. Ako trebate prebaciti adresu na drugi centar, nećemo vam to dodatno naplatiti.
    Da biste promijenili ili otkazali plan virtualnog ureda, obratite se članu našeg tima već danas.
    Poštu vam možemo prosljeđivati svakog dana, tjedna ili mjeseca za malu dodatnu naknadu. Osim toga, vašu poštu možemo skenirati i digitalno prosljeđivati ili možete osobno pokupiti korespondenciju na adresi virtualnog ureda.
    Svi se naši virtualni uredi vode u stvarnim poslovnim centrima u kojima rade profesionalni timovi na lokaciji. Oni primaju vašu poštu i prosljeđuju vam korespondenciju, dok naši stručni virtualni recepcionari primaju vaše pozive.
    Da, možete iskoristiti mogućnost uzimanja regionalnog ili nacionalnog broja i tako dodatno povećati vjerodostojnost lokalne prisutnosti.

    * Sve prikazane cijene valjane su u trenutku slanja upita i temelje se na ugovorima na 24 mjeseca. Cijene su podložne promjenama i mogu se razlikovati ovisno o odabranim proizvodima i uslugama. Cijene uredskog prostora i prostora za coworking temelje se na mjesečnim izračunima za jednu osobu i ovise o dostupnosti inventara. Primjenjuju se uvjeti i odredbe.