Nažalost ne možemo pronaći {{term}}. Pokušajte ponovno
Regusov odgovor na COVID-19

Fleksibilni uredi u Yokohama Landmark Plaza

2-2-1 Minatomirai, Yokohama Planamark Plaza 5F, Nishi-ku, Yokohama, Kanagawa, 220-0012

Surrounded by stunning Yokohama landscapes, and situated in Landmark Tower, one of Japan’s most famous skyscrapers, the Regus Yokohama Landmark Plaza Centre is an enviable place to base your business. The light and airy designer workspaces inside are fully equipped with everything your business needs to thrive and grow. 

Enjoy bookable meeting rooms, coworking areas and flexible contracts. Transport links are excellent and with all the restaurants and bars that surrounds the building, you’re able to treat clients and colleagues to with ease.

Više
Što je dostupno

Fleksibilni uredi u Yokohama Landmark Plaza

2-2-1 Minatomirai, Yokohama Planamark Plaza 5F, Nishi-ku, Yokohama, Kanagawa, 220-0012

Surrounded by stunning Yokohama landscapes, and situated in Landmark Tower, one of Japan’s most famous skyscrapers, the Regus Yokohama Landmark Plaza Centre is an enviable place to base your business. The light and airy designer workspaces inside are fully equipped with everything your business needs to thrive and grow. 

Enjoy bookable meeting rooms, coworking areas and flexible contracts. Transport links are excellent and with all the restaurants and bars that surrounds the building, you’re able to treat clients and colleagues to with ease.

Što je dostupno

+81 3 6871 9675

  • Puni zaslon
  • Upute za dolazak
  • Prikaz ulice
Pogledajte sve lokacije u Yokohama

Zašto izabrati Regusov ured?

Namješteni uredi

Uključen moderan namještaj i vrlo brz internet

Cijene koje uključuju sve

Platite jedinstvenu cijenu za sve vezano uz vaš radni prostor.

Povećajte veličinu

Dodajte više radnog prostora kako zaposlite novo osoblje.

Privremeni uredi

Postavite svoj ured za projekte i uživajte u fleksibilnosti jednomjesečnog otkaznog roka.

Izaberite vrstu uredskog prostora:

Uredi s prozorima u centru Yokohama Landmark Plaza nude privatan uredski prostor s pogledom

Ured s prozorom

Privatni ured s pogledom, u ponudi u svim našim centrima.

Unutrašnji uredi u centru Yokohama Landmark Plaza nude uredski prostor po povoljnoj cijeni

Unutarnji ured

Uobičajeni Regusov ured, bez pogleda; naš najjeftiniji uredski prostor.

Funkcionalni uredi u centru Yokohama Landmark Plaza kombinacija su ureda i sobe za sastanke

Veliki ured

Kombinacija ureda i sobe za sastanke; najčešće sadržava dva radna stola i stol za sastanke.

Radni stol u centru Yokohama Landmark Plaza u dijeljenom uredskom okruženju

Co-working

Prostor za rad u zajedničkom uredskom okruženju, uz načelo tko prvi dođe, dobiva prostor.

Cijene koje uključuju sve

Platite jednu cijenu za potpuno opremljen ured, uključujući namještaj, WiFi, telefone, račune za komunalne usluge i recepciju s osobljem.

Zasebno plaćate samo potrošne stavke, kao što su kava, fotokopije i pozivi.

Scale up as needed - Don't pay for more office space than you need

Povećajte po potrebi

  • Ne plaćajte za više uredskog prostora nego što vam je potrebno
  • Počnite s malim, dodajte više prostora i radnih postaja kako vaše poslovanje bude raslo
Kuhinjski prostor s aparatima za čaj i kavu

Prilagodite svoj ured

  • Namještaj, raspored i ukrasi, prilagođeni vašim potrebama
Regus nudi globalnu prisutnost i besplatno članstvo u mreži salona

Globalna prisutnost

  • Besplatno uključeno članstvo u mreži salona
  • Pristupite našim poslovnim salonima diljem svijeta
Dostupna usluga sigurnog i brzog interneta s uključenim postavljanjem

Administrativna podrška

  • Uključuje recepciju s osobljem te upravljanje poštom
  • Dostupna pomoć s administrativnim poslovima
Sigurni internet za poslovne korisnike, WiFi, telefonski uređaji i linije

Tehnologija

  • Sigurni internet za poslovne korisnike, WiFi, telefonski uređaji i linije
  • Mogućnost korištenja 50 milijuna Wi-Fi pristupnih točaka diljem svijeta
Skupni radni prostor u društvenom i dijeljenom okruženju

Radni prostor

  • Moderan, ergonomski uredski namještaj
  • Profesionalno poslovno okruženje
  • Prikladne lokacije na mjestima na kojima poslujete
  • Uporaba zajedničke sobe za sastanke po satu
Meeting and office facilities at Yokohama Landmark Plaza

Sadržaji

  • Recepcionar koji dočekuje goste
  • Opremljena kuhinja s aparatom za čaj i kavu
  • Poslovni salon i manji prostor za odmor
  • Svi su komunalni troškovi uključeni
  • Čišćenje i održavanje ureda
  • Pristup pisaču, skeneru i fotokopirnom uređaju
Benefit from Regus networking events and activities plus a professional business address

Pogodnosti

  • Ekskluzivan pristup programu Regus Marketplace uz popuste vodećih robnih marki
  • Redoviti kalendar događanja i aktivnosti Regusove zajednice
  • Aplikacija Regus za rezervaciju radnog prostora i više

Više načina za rad u Yokohamau

Nudimo više od samog uredskog prostora

...

Članstvo nudi globalni pristup radnim prostorima po potrebi, uz niz razina

Članstvo

Globalni pristup radnom prostoru s nizom različitih članstava koja odgovaraju svakom budžetu i načinu rada.

Poslovne prostorije u centru Yokohama Landmark Plaza za održavanje sastanaka, prezentacija, obuka i razgovora

Soba za sastanke

Profesionalni prostor za sastanke, prezentacije, obuku i razgovore, uz Wi-Fi, projektore, bijele ploče i podršku našeg tima.

Virtualni uredi u centru Yokohama Landmark Plaza pružaju prestižnu adresu i niz popratnih usluga

Virtualni ured

Prava slika za vaše poduzeće, s prestižnom adresom i rasponom pratećih usluga.

Upravljajte svojim uredom putem Regusove aplikacije

Upravljajte svime gdje god se nalazili

Preuzmite aplikaciju Regus u App Store ili Google Play.

Preuzmite Regusovu aplikaciju u trgovini App Store      Preuzmite Regusovu aplikaciju u trgovini Google Play

Što se nudi u Regusovom uredu?

Regus iznajmljuje uredske prostore u poslovnim centrima diljem Hrvatska. Svaki privatni ured može se poboljšati dodavanjem više radnih stolova ili se može premjestiti bez dodatne naknade; također iznajmljujemo privremene urede za vrijeme trajanja projekta, s mjesečnim ugovorima koji se automatski obnavljaju.

Naši uslužni uredi opremljeni su namještajem, brzom internetskom vezom i recepcijom s osobljem, uz dostupnost dodatnih usluga poput soba za sastanke i virtualnih ureda. Možete odabrati između unutrašnjeg ureda i ureda s prozorima, a također nudimo i više uredskih apartmana – malih ureda s priključenim sobama za sastanke.

Započnimo

Bez obzira na Vaš posao, bez obzira na Vaš budžet pomoći ćemo Vam da pronađete pravi radni prostor.

Započnimo

Bez obzira na Vaš posao, bez obzira na Vaš budžet pomoći ćemo Vam da pronađete pravi radni prostor.